دانیستا در نسخه دو منتشر شد!!!

**** دانیستا در نسخه دو منتشر شد ****

 

بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از کار با نسخه یک حال شاهد انتشار نسخه دوم از اپلیکیشن دانیستا هستیم. که امکانات بسیار جذابی همچون فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام را در اختیار شما قرار میدهد.

در ادامه با امکانات مربوط به این نسخه به شرح کامل در خدمت شما خواهیم بود

ربات دانیستا

ربات دانیستا با قابلیت گرفتن فالوور واقعی رایگان اینستاگرام

 

با استفاده دقیق و حساب شده از این قابلیت می توانید ربات دانیستا را به مدیر صفحه اینستاگرامی خود تبدیل کنید. این ربات با فعالیت خودکار در اینستاگرام به لایک ، فالو و کامنت گذاشتن میپردازد که این امر باعث شده که فالوور های واقعی شما روز به روز بیشتر شوند. همچنین به نسبت فعالیت شما ایستاگرام به افراد به مراتب بیشتری شما را نشان خواهد داد.

شما با استفاده از تنظیمات گسترده میتوانید تمامی فعالیت های ربات را تنظیم نموده و مناسب با شرایط خود درآورید. بدیل صورت که علاوه بر روشن و خاموش نمودن ربات قابلیت روشن و خاموش نمودن تک تک بخش های فعالیت از جمله لایک، فالو و کامنت را دارید. همچنین قابلیت تنظیم زمان فعالیت ربات که از چ ساعتی شروع شروع به فعالیت کرده و در چ ساعتی فعالیت خود را پایان دهد و تنظیم تعداد لایک، کامنت و فالو در هر ساعت و فاصله زمانی بین انجام هر کدام را دارید.

در قسمت تنظیمات ربات دانیستا دو متن پیش فرض برای کامنت های خودتان تنظیم کنید. همچنین تا 5 هشتگ را وارد نموده تا ربات در آنها به گشت و گذار پرداخته و افراد را لایک و فالو کند یا برای آنها کامنت بگذارد.

دانلود کننده مستقل

این قابلیت به این گونه طراحی شده که کاربرانی که قصد ورود به حساب کاربری اینستاگرام خود را ندارند، بتوانند بدون نیاز به لاگین کردن محتوای عمومی اینستاگرام را دانلود کنند.

منظور از محتوای عمومی چیست؟

محتوای عمومی به محتوای گذاشته شده در اینستاگرام اطلاق میشود که برای تمام افراد چه کاربر اینستاگرام چه غیر کاربر در دسترس باشد. به عنوان مثال عکس پروفایل کاربران جزء محتوای عمومی بوده و قابل مشاهده برای تمامی افراد هست. همچنین پست های گذاشته شده توسط حساب های عمومی نیز قابل مشاهده برای تمامی افراد هست.

 

بهبود عملکرد و سرعت برنامه

اپلیکیشن دانیستا در نسخه 2 از لحاظ سرعت اتصال به وب پشرفت بسیاری داشته و این سرعت باعث شده تا تجربه کاربری در حد بالایی افزایش یابد.

سرعت اجرایی برنامه نیز نسبت به نسخه یک بسیار بالاتر رفته و در دستگاه های ضعیف تر نیز روانتر اجرا خواهد شد.

همچنین در بخش استوری ها و پست های ویدئویی قابلیت جلو و عقب کردن ویدئو اضافه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *