دانیستا چیست؟

لوگو دانیستامعرفی دانیستا

دانیستا یک دانلود کننده اینستاگرام میباشد که به کاربران این امکان را میدهد که تصاویر و ویدیو های اینستاگرام و یا حتی استوری ها و هایلایت های یک کاربر در اینستاگرام را دانلود کنند. کیفیت تصاویر و ویدیو های دانلود شده بالاترین حد کیفیت این رسانه ها در سرور اینستاگرام می باشد.

علاوه بر این امکان، امکانات جذاب دیگری نیز برای کاربران فراهم شده است همچون:

حالت روح اینستاگرام

این حالت که بصورت پیش فرض فعال است، به کاربر این قدرت را میدهد تا هر استوریی را که میخواهد تماشا و یا حتی دانلود کند، بدون آنکه طرف مقابل متوجه این موضوع شود.

آنفالو یاب

به کمک دانیستا شما میتوانید بفهمید کدام یک از کسانی که فالو میکنید، شما را فالو نکرده اند و با زدن یک دکمه به سادگی آنفالو کنید. ی جورایی هرکی زیرآبی رفت رو پیدا کنین 😉

چه کسی پست اینستاگرامی مرا لایک نکرده است

برای همه ما پیش آمده است که یکی از پست های اینستاگرامی مان آنطور که باید و شاید لایک نگرفته است. حال شما میتوانید لیست دقیق کسانی که پست شما را لایک نکرده اند پیدا کنید و اگر انتقام و یا تصمیمی در سر دارید برایشان بگیرید. D-:

دانیستا یک دانلود کننده اینستاگرام

دانیستا برای چه پلتفرم هایی کاربرد دارد؟

تقریبا میتوان گفت همه جا. دانیستا برای همه دستگاه های تلفن همراه و حتی لپ تاپ نسخه هایی طراحی کرده که کارایی همه یکسان است. اگر تلفن همراهتان اندرویدی است میتوانید از نسخه اندروید استفاده کنید و همینطور اگر از محصولات اپل استفاده میکنید میتوانید از دانیستا به عنوان یک دانلود کننده قدرتمند اینستاگرام برای IOS استفاده کنید.

جالب اینجاست که دانیستا نسخه ویندوز هم دارد. پس هر وسیله ای که دارید، به راحتی در اینستاگرام گشت و گذار کنید.

 

دریافت (دانلود) دانیستا

جهت دریافت اینجا کلیک کنید.

 

آیا امکان جدید دیگری اضافه نمی شود؟

دانیستا هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد و همواره با امکانات جدید بروزرسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *